Coolaste killen i byn

Sådär ja, då känns det som att hösten är på intågande. Fick ta långbyxor när vi åkte till Mariannelund idag, barnen och jag. Ett läkarbesök stod på schemat för min del och barnen fick umgås med sin farmor en stund.

Det var ett av de segaste läkarbesök jag varit på... Först fick jag komma in en halvtimme efter min tid. När jag förklarat mitt ärende skulle kort tas för att skickas till sjukhuset. Snabbt avklarat tänker man ju, men nejdå. Den i personalen som kunde hur kameran fungerar hade ju såklart gått på ledighet. Men tillslut så fick de några bilder och jag kunde gå upp och hämta mina små grabbar igen. 

På tal om grabbarna. Har ni sett den här coolingen? Jeans och jeansjacka när vi åkte in till Mariannelund tidigare idag. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar