Trött som en gnu

Har jobbat fredag, lördag, söndag måndag. Känner mig helt slut i både kroppen och knoppen. Idag fick jag dessutom cykla, och vad får vi för väder då? Jo, regn naturligtvis. Det började droppa sådär halv sju imorse när jag trampade hemifrån och ökade mer och mer ju närmre Madesjö jag kom. Sen har det regnat hela dagen, så jag blev jobbigt blöt när jag cyklade hem vid halv två. Fick ta annan jacka och andra skor när vi var och handlade. Jag måste verkligen köpa ett par skor till som jag kan ha istället för gympadojjorna. Nått som inte ser lika klumpigt ut, men som ändå bra att gå i.

Nu ska jag sätta på nått trevligt i musikväg och sedan ska jag bli lite kreativ. Måste, måste, måste göra det där halsbandet till mammas jobbarkompis nu. Skulle gjort det i helgen, men då fick jag ju jobba istället.

1 kommentar:

  1. haha, trött som en gnu! Tror minsann att du umgåtts lite för mkt med Patrik. :D vad synd att du inte hann fånga solen. kram

    SvaraRadera