Första gången på mycket länge

Jaha. Så har man jobbat första turen på Ekbacken på fem månader. Det känns skönt, två dagar kvar. Det finaste i kråksången är att det är helg. Innan Kristina gick hem ikväll åt vi varsin riktig sockerbomb. Nån "bakelse" med maräng och smörkräm i två lager vardera. Och en liten halv jordgubbe på toppen. Kan inte påstå att jag tyckte att det var gott, men det var en trevlig belöning efter kvällen arbete. När jag gick hem vid halv tio sov alla sött på sina rum. Håller tummarna för att det är likadant imorgon på morgonen. Börjar vid sju igen, så det är verkligen dags att sova nu. Ska bara se till att klockan ringer när den ska imorgon. Men eftersom jag ska gå upp så tidigt imorgon lär jag väl ha svårt att somna. Alltid rädd för att försova mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar