Påminnelse

Så var det lördag kväll igen. Bara en dag kvar av veckan. Imorgon ska jag visst ha kyrkkaffe. Tanten jag ska ha med ringde förut. Hade glömt bort att det var "så snart". Hur kommer det sig att jag alltid slarvar bort dessa lappar? Kan det ha att göra med att jag lägger dem på nått bra ställe och tänker att jag ska ringa kaffesurtanten och säga att jag inte vill? Det är min mest logiska förklaring för tillfället. Jag låter dig veta om jag kommer på nått bättre.

Familjen sitter framför TV:n, kollar på nån musiklek (?). Själv ska jag ägna resten av kvällen åt repriser av Babben & co, tror jag, som jag inte sett så mycket så det går samtidigt som Robinson. Tur att SVT lägger ut sina program på webben. Är ju inte alltid man hinner se repriserna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar