Sköna maj, välkommen!

Fint väder, födelsedag och underbar familj. Kan livet bli bättre?
Strax efter åtta imorse kom min familj och sjöng för mig. Fick tre paket innehållande träningsdress, tröja, shorts och pengar. Träningsjackan är dock för stor och tröjan har en dekorativ söm (och band som ska knytas bak) som egentligen ska sitta under brösten. Dock gör det aldrig det, så den måste tyvärr bytas ut. Även om den är jättefin.
Mamma hade haft problem med handlandet igår... Även butikerna i Kalmar hade valt att stänga klockan 16. När mamma slutade kvart över fyra och hade tänkt gå på stan för att inhandla presenter så chockades hon på samma sätt som jag. Men det löste sig och jag fick presenter ändå. Jag är nöjd!
Av mina gäster fick jag pengar, plus en kompottsked från mormor och morfar.

Imorgon väntar ännu ett kalas då äldsta kusinen, Stefan, fyller 25 år.

1 kommentar:

  1. TuciT - svar på kommentar2 maj 2009 kl. 20:03

    Ah jo, men till mig e de väl ingen som direkt har klagar, är mest jag själv som känner mig såå dum...
    tack

    SvaraRadera