Finfina fixade naglar

Var och fixade naglarna på Ines Nail-Lash på förmiddagen, så för tillfället är mina naglar målade i en behaglig ljuslila metallic-färg. Lillfingernageln på höger hand har fått en fin glastipp och tre små "stenar". Tumnaglarna har fått rosa streck och "stenar". Jättefint blev det. Inte superdyrt heller. 225 kronor gick det på, efter avdragen studentrabatt (haha, jag slutade skolan i november och mitt CSN-kort gick ut i mars).

På kvällen var det en träff för oss som hjälpt Thomas med Beta-kursen under hösten och våren, men det var bara jag och Yvonne som kom. Yvonne skulle dessutom gå till en annan träff vid halv sju (vi träffades vid sex), så det var bara Thomas och jag kvar... Fick ett presentkort till Bohmans. Alltid välkommet med små presenter då och då. När jag kom hem upptäckte jag dock ett blödande skoskav på vänsterfoten. Inte helt skoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar