Borta bra men, hemma bäst

Helgen har tillbringats på Öland. I Kastlösa närmare bestämt. Det har varit jättetrevligt och vi har haft kul, men åh vad det är skönt att komma hem efter en sån intensiv helg. Fem lektioner, mat och lekstuga i fredags, fem lektioner, mat, spex i lördags, mässa innan hemfärd igår. Ja, det har varit roligt, men jobbigt. Igår hade jag tillexempel svårt att överhuvudtaget ta mig fram, ens på plan mark. Jag "pilgrimsvandrade" med Johan under lördagen och plockade upp 3x70 tennisbollar från marken. Men jag låter resten vara osagt till ett senare tillfälle. Just nu njuter jag av tysnaden i det nästan tomma hemmet. Bara jag är hemma. Och hunden. Ska relaxa framför cityakuten sen (ikväll börjar föresten sista säsongen) och efter lunch ska jag till sjukgymnasten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar