Alla har en åsikt om melodifestivalen, men jag skiter i att säga min

Så var veckans näst sista kväll till ända. Tiden går så himla fort just nu. Jag förstår inte.
Dagen började i alla fall med körövning med årsmöte. Därefter har det bara varit slapp för hela slanten.

När familjen satt framför TV:n tog jag och förbarmade mig över den lilla hunden. En fin promenad bort till Hanemålaskolan gick vi. Och så hem via Fredrikslundsgatan. Det var kanonskönt. Alldeles lagom temperatur för en kvällspromenad. När jag kom hem, en sisådär trekvart senare kollade jag röstningen på melodifestivalen. Sen gick jag ut en runda till, fast utan hund. Det var också rätt skönt, men det hade hunnit bli märkbart kyligare på den timmen. Nu ska det bli riktigt skönt att krypa ner under täcket, sluta ögonen och bara få sova tills klockan ringer imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar