Karnevals- och cykelyra

Slog upp tidningen idag, Nybrosidan. Vad är det första jag ser? Mig själv mitt i en stor bild ihop med några barn. Vi hade karnevalsmässa igår och gick i procession från Ansgarsgården med brass-sextetten i täten. Barnen var jätteduktiga med sina sånger och kyrkan var full med folk. Det var verkligen en festlig tillställning. Hoppas att det blir fler gånger! Efteråt var det semlefest. Mums. Tog några lotter och vann en lila Lutherhjälpen-nyckelring.


På eftermiddagen åkte mamma och jag ut till Åslahult och diskuterade våra erfarenheter av Amway. Ihop med Olof, Milla och mormor har vi en liten idé...


Idag var jag äntligen och köpte en ny cykel, en vinröd TREK. Den känns helt underbar. Sadeln är hel, lysena fungerar, ringklockan fungerar, låset fungerar. WOW!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar