Vindsröjning

Idag har jag hjälpt pappa att städa på vinden. Vi flyttade lådor och kastade ut en del träbitar, bärder, bitar av gipskivor och lister. Så nu har jag ont i hela kroppen. Bilder finns här.

Mitt vänstra öga är knas. Det kliar/svider och är lite ömt. Var så när jag vaknade igår.

När jag kom hem idag låg ett paket till mig på köksbordet, oj vad jag var förvånad. Vad sjutton..? Det var en flaska schampo och en flaska balsam som jag visst anmält mig för att testa. Ska använda produkterna i två veckor och sen kommer en enkät jag ska fylla i. Därefter kommer två nya produkter som ska användas i två veckor och sedan en enkät till.

Om en vecka skriver vi matteprov igen, geometri. Vi skrev det förra måndagen innan lovet, men det är ett kort kapitel nu. Frågan är bara hur sjutton jag ska hinna repetera. Sticker till Öland på fredag förmiddag och är där i två dygn. Kommer hem söndag förmiddag, hinner hem och äta mat, pusta ut. Sen.. ja, sen ska vi sjunga. Både motetten, gospelkören och gospel kids. Jag kommer att vara helt död när vi ska skriva prov på måndag. Hoppas att det är lätt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar