Bara torsdag

I tisdags kväll fick jag ominstallera hela min dator p.g.a. att det inte gick att stänga av normalt och att det kom upp en massa irriterande tomma sidor som inte gick att stänga. Så nu har jag fått installera om ALLT, allt försvann ju. Så det är som när jag precis hade fått hem den, helt tom. Men vad fint skrivbordet är, inga genvägar som täcker halva bilden.


Tisdagen ja, åt två semlor, en på körföräldrasamlingen och en hemma. Men semlor är gott.


Idag är båda päronen lediga och har begett sig till Kalmar. Bl.a. skulle mamma lämna blod. Skickade med min digitalkamera som inte fungerar att spela in videosnuttar med. När pappa ringde förut talade han om att de inte visste, i butiken, vad felet är utan de vill byta ut min kamera mot en annan. Inte mig emot, om den nya kamran funkar som den ska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar