Vit som snö

Stora, vita flingor vräker ner över Nybro stad just för tillfället. Nån timme sedan jag upptäckte det, men om det fortsätter såhär hela natten kommer det att vara mycket snö när jag vaknar. Det är vitt på marken redan nu.. Oj, nu tar det i ännu mer. Vi kanske får använda Snögubbe-kitet förr än vi anade (mamma hade med sig en låda hem från jobbet innehållande svart hatt, röd halsduk, blå bollar till ögon, stora svarta knappar, en morotsnäsa).

Imorgon är enda lektionen Hälsa och Välbefinnande. Blev påmind av Ulrika att vi ska spela pingis och badminton. Men jag vet inte.. sträckte mig i ryggen förra veckan när vi spelade fotboll och har kännt av detta hela veckan, i synnerhet nu onsdag, torsdag. Får väl hoppas på bättre tillstånd imorgon (då jag föresten måste ringa Stellan ang. nacken).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar