Ny cykel

Igår var jag och kollade på (och testade) en ny cykel. Har velat köpa en ny jättelänge, men det ha liksom inte blivit av att jag ens har kollat förren nu. Då jag hade fått punka på min cykel så behövde vi köpa ett nytt däck. Pappa ringde när han gick från jobbet så vi möttes på Priems och åt lunch. Sen gick vi till Nejdes. Hittade en cykel som jag vill ha, verkligen jätteskön att cykla på. Men den skulle ut på kampanj om en-två månader, så jag väntar (den sänks med 1000 kr då).

Idag har det varit rätt lugnt. Var på matten på förmiddagen, sen kom pappa hem med smörgåstårta till lunch (inte bra för figuren, några kilo till ska ju bort..).

Ikväll ska jag träna och sen är det KUL. Känns lite tajt, men det får gå (45 minuter mellan de två aktiviteterna och då ska jag hinna duscha, byta om och ta mig till A-gården).

4 kommentarer:

  1. Kul att du ska köpa ny cykel :D Du får vara snabb sen när kampanjen börjar då så inte någon annan hinner före dig :P Vad tränade du för något? Hittade ni på något roligt på KUL? Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, men dom skulle få hem 10 cyklar till kampanjen. Men jo, man får vara på hugget. Jag var på friskis & svettis rygg-gympa. Har varit två veckor i rad nu, känner mig lite stolt över mig själv. Vi spelade Jeopardy, för det hade inte Thomas gjort innan. Vi var sju som skulle spela (TH var domare) och det blev lag. Jag var dock ensam på mitt "lag". Men det gjorde ingenting för jag vann båda omgångarna!

    SvaraRadera
  3. Heja Jenny! Vad duktig du är som tränar, och vad komiskt att du vann trots att du var ensam på ditt "lag". :) Sorry att jag inte har skickat nån hemsidetext till dig, har försvunnit ut mitt huvud. Ska försöka se till att göra det i helgen, kanske. Ses vi på lägret?

    SvaraRadera
  4. Haha, Elin skrattade åt att jag var stolt över två veckor i rad, men vadå? Terminen började ju förra veckan.. Texten ja, det är bara Debbi som skickat hittills, spå det är väl ingen panik. Inte ens KUL´s nuvarande medlemmar har ju skrivit nått.. Klart vi ses på lägret! (Vad blir det nu, sjätte va?)

    SvaraRadera