Snöstorm

Just nu yr snön utanför mitt fönster (vilken tur att den inte yr innanför..). Det blåser också.
Om en vecka börjar skolan igen, på måndag ska jag hämta ut vårens schema. Måste lägga till och dra ifrån, samhällskunslap har jag inte lust att läsa igen. Men om jag inte lägger till något annat när ShA ryker bort kommer jag bara upp i 50 % studietakt, vilket känns lite onödigt, när studiemedlet är min enda inkomst. Hoppas att det finns någon skojjig kurs, som inte tar allt för mycket på krafterna.

Ann-Catrine flyttar nog snart, redan vecka 3 kunde det visst ske (haha, jag rimmade). Till Göteborg sticker hon då. Hon har fått jobb där, som personlig assistent. Hos Oscar ska hon bo, i hans etta. Så man kan väl inte sova där om man hälsar på någon gång. Fast å andra sidan, Göteborg t/r skulle man jag klara på en dag om det behövs.

KUL mjukstartar nästa vecka. Vi ska diskutera framtiden fattade jag. Typ Taizé i sommar. Jippi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar