Sovmorgon..?

Idag skulle vi gruppvis vara på Kvarnbacken på Vårdergonomin, det var lite rullstolskörning på G. Min grupp skulle börja klockan 10 så jag valde att ligga i sängen en stund längre. Visst, inte jättelänge, hade tänkt gå upp vid åtta. Klockan hann bli någon minut över åtta när jag hörde telefonen. Elin svarade. Sen kom hon upp, jag trodde att det var någon av Olivias kompisar. Men det var inte så. Det var till mig. Det var Lerbacka på skolan. Vår Vårdergonomilärare är sjuk idag och kommer vara sjuk imorgon, så ingen rullstolskörning idag och ingen Rehabilitering/Habilitering imorgon. Då ska jag passa på att gå på Mattelektionen som ligger precis under Rehab/Hab-lektionen.

Det är väl bara till att kliva upp nu, äta frukost och ge sig på matten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar