Vardag

Så var vardagen igång igen. Igår började skolan igen efter lovet, och Johan (SYV) fick verkligen jobba för sig lön. Det var kö, kö, kö. Under vår rast stod vi i kö, när det var min tur var klockan halv tre och han hade ett bokat möte.. Typiskt. Men jag bad om att få komma klockan tre, när vi slutade, så jag gick skönt förbi alla andra in på Johans rum. Mitt schema ändrades. Bort med Samhällskunskap , in med Matte B och Hälsa & Välbefinnande.

Även kören startade igår kväll. Vet inte riktigt hur jag ska göra där. Har funderingar på att skippa Cantica och "bara" gå på Gospel och Motett + Minigospel och Gospel Kids. Jaja, får väl fundera vidare.

Ikväll blir det hockey. Jag ska sitta barnvakt och igår kväll ringde barnets far och frågade om jag var intresserad av att gå på hockey. Visst, jag har inte sett en live-hockeymatch sedan Färjestad - Malmö i Augusti så det det ska bli kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar