Ja, må de leva

Någon gång under gårdagens eftermiddag byttes snön mot blåst. Sedan blåste det i stort sett HELA natten och håller på fortfarande. Nu har det dessutom börjat snöa, också. Visst, det är kul att det kommer lite snö, men måste det vara så blåsigt och kallt?

Molle fyller tre år idag. Känns som om det bara var häromveckan han var en söt liten valp. Nu är han bara.. hmm.. lite jobbig. Jag undrar om det blir tårta i år, det har det ju blivit förut.
Att hunden fyller tre idag betyder att lilla Lisa i Orrefors fyller tre år imorgon. Grattis till båda två!

Jag får väl ta och klä på mig något vettigt. Sitter faktiskt i pyjamasbyxor och tröja fortfarande. Lite ovanligt, brukar klä på mig innan jag går ner och äter frukost, men jag orkade inte det idag.

Ska sitta med pappa vid datorn sedan och kolla resa till Terracina, Italien. De kära föräldrarna firar 20-årig bröllopsdag i höst och tänkte åka iväg. Det är inte lätt att hitta en resa dit man önskar som inte kostar skjortan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar