Vilken värld vi lever i

Sitter här, nöjd efter lunchen. Tack för pannkakorna Elin! De kunde varit lite tunnare dock ;) (nä, skojjar bara, de var goda). Pappa håller på att plocka ner lister i ett av rummen på entréplan (ja, det heter ju så) samtidigt som han nynnar på "Mössens julafton". Nej, vänta, nu har han övergått till "En sockerbagare".

Det kom ett trevligt vadderat kuvert förut. Trevligt trevligt. Vilken färg som dominerade tänker jag inte tala om än.

Min syster har föresten läst en lista på Aftonbladet där de har listat de tio sämsta klagomålen från semesterfirare. Och efter att ha läst dem, ja, då undrar jag vad det är fär människor...

1 kommentar:

  1. TucciT - svar på kommentar7 april 2009 kl. 09:33

    nee de kanske inte lönar sig, men jag skulle ju jobba så jag var ju ändå där inne :P haha.. jobba rju i kalmar..

    SvaraRadera