Sen entré

Jaha, så var man en av alla dem som lockats till Facebook. Jag måste bara påpeka att jag har varit väldigt väldigt skeptisk till detta, därav denna sena entré, men när Sara ikväll påminde mig än en gång att jag inte fanns där så kände jag att det var dags att kika på användarvilkoren igen. Sen tog jag steget, det var väldigt enkelt, och blev medlem. Och faktum är att jag tror att jag kan komma att trivas på denna sajt, som samlar en otrolig mängd människor. Jisses vad det ploppade upp folk som man känner.

Ikväll har vi haft kör. Ja, jag vet att det är onsdag, men sen har vi inte någon övning förrän om tre veckor. Lediga fram till sjunde maj alltså. Fast nä, vi ska ha några motettövningar innan, så flera av oss är inte fria från kör.

Imorgon står träning på schemat. Planen för tillfället är att promenera dit, så att det blir någon ordning på stegen. Känner att jag håller på att bli förslappad. Har ju gått upp alla kilon som jag så trevligt hade gått ner. Inte bra det!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Lägenheten ligger på kungshallsvägen 14. Ska bli skönt att få lite större än vad jag har nu.:D
    Kramar

    SvaraRadera