Efterlysning

Ett mystiskt försvinnande har skett i badrummet. I höstas köpte jag en flaska duschcreme, som doftar av vitt te och aprikos. Nivån i flaskan har under tidens gång sjunkit utan att jag har använt den. Idag var flaskan helt borta. Här förväntar man sig att svettdoften ska bytas mot svag aprikosdoft när man kliver in i duschkabinen. Precis som Clark Kent förvandlas till Stålmannen när han smyger in i en telefonkiosk. Så ville jag känna idag. Jag ville bli Stålmannen, men dräkten var inte där. Nej, nu blir jag sur.

4 kommentarer:

  1. TucciT - svar på kommentar27 april 2009 kl. 12:54

    Man får tacka så jätte mkt :)

    SvaraRadera
  2. Olivia kanske har städat marsvinsburen med den?

    SvaraRadera
  3. nej det var min svindyra duschcreme som hon skurade buren med...

    SvaraRadera
  4. So what att min duschcreme inte var svindyr. Fortfarande min, som JAG köpt för att den luktade gott. Säg åt henne att hon får betala den, för mig pratar hon inte med.

    SvaraRadera