Svart, svart, svart...

Elin hade sovmorgon idag, så vi var iväg och tränade. På varsitt håll. Hon på friskis och jag hos sjukgymnasten. Tog lång tid idag. De har "bara" tre cyklar i uppvärmningsrummet och det var fullt när jag kom. Så det var bara till att vänta, för vad skulle man annars göra? Valde att gå hem. Superskönt väder, men det blev lite varmt. Tog hunden på promenad när jag kom hem.

Hämtade Elin i skolan och körde till Kalmar. Shoppingrunda. Hon fick tag i svarta handskar till studentbalen och jag köpte mig en svart långärmad skjorta att använda när motettkören sjunger. Kände att det är dags att byta ut tröjan i stl. 42/44 (fick den i julklapp för många år sedan, har aldrig varit lagom) som varit för stor sedan jag fick den. Och så åt vi glass. Italiensk glass. Helt underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar