Inte så mycket att förtälja

Igår hämtade jag min nya mobil, Samsung U700EVO. Jättefin är den, och annorlunda. Sifferknapparna är "som vanligt", alltså sånna man trycker på. De andra är touch-knappar. Jättecoolt, men det tar ett tag att vänja sig vid det och lära sig kontrollera.

Annars har det väl inte hänt så mycket egentligen, mer än att vi sjöng i SR P1 i Söndags och spelade in för radio i lördags. Och så har jag fått byta sjukgymnast då Inge gått i pension.

Imorgon berättar jag om radioinspelningarna.

2 kommentarer:

  1. Hejsan.. jo de e ju tyvärr så att man får ta smällen dagen efter eller i mitt fall ofta samma dag tyvärr... usch da har du nån skada i ryggen då eller? Mjo visst e de tråkigt o må dåligt.. fast an vänjer sig.. jag mår ju skit varj dag, men man får hålla humöret uppe..

    SvaraRadera
  2. hejsna.. ajdu de låter ju inge vidare alls det.. tråkigt o ha ont är det.... hoppas de ordnar sig för dig iaf..

    SvaraRadera