Lat? Nae, det tycker jag väl inte..

Nä, jag gick inte en promenix på förmiddagen som jag hade tänkt. Inte heller har jag handlat, som pappa hade tänkt. Men det har en orsak. När jag vaknade hade nacken låst sig och det var bara allmänt tungt att hålla upp huvudet. Så jag kände ingen större lust att gå nånstans, än mindre köra bil. Så jag har helt enkelt inte gjort någonting alls nu på förmiddagen, förutom plockat ur och i diskmaskinen och sett till att pappa får lunch när han kommer hem. Men nacken börjar rätta till sig, så när vi ätit kan jag handla. Sen ska jag gå. Jag lovar. Och när jag handlar får jag ju motion också. Speciellt eftersom jag inte hittar allt jag ska ha när de har ändrat om. Eller så har man något som står långt ner på listan som finns i början av affären (fast man kollade igenom hela listan flera gånger när man var på den avdelningen), så man måste gå tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar