Rekord

Idag har jag varit extra duktig. Jag har nämligen promenixat två ( ! ) gånger. Detta har i sin tur gett rekordhöga 12138 steg. Det ni! Det trodde jag inte om mig själv måste jag säga. Gick en runda på morgonen då jag inte hade något annat att göra. Får se vad jag hittar på imorgon. Har fått en beställning på en krokodil, så jag får väl göra den. Sen måste jag upp till bokhandeln och köpa klisterettiketter (de på Kvantum var för smala) så att jag kan sätta prislappar på mina smycken. Men tanken just nu är att upp till stan. Då måste jag åxå hem. Oh, så bra.

3 kommentarer:

  1. Okej, ska försöka tänka på det :) hehe

    I skolan förbereder vi oss just nu mycket inför den kommande praktiken. Praktiken börjar nästa vecka och håller på i fyra veckor. Kommer att bli spännande och lärorikt!

    Hur går det för dig?

    SvaraRadera
  2. Lycka till..och gå för mig också..:P

    SvaraRadera
  3. oh vad bra Jenny! :) heja, heja!

    SvaraRadera