The big spenderardag

Idag har jag spenderat lite av de pengar jag har att klara mig på tills jobb dyker upp.

Förnyat virusskyddet
Behövdes verkligen. Länge sedan provversionen gick ut. Har bara inte blivit av.

Köpt lådor
Mina pärlor börjar bli trångbodda så jag inhandlade en låda med 32 små lådor på Clas Ohlson.

Pappa var också i köpartagen och införskaffade ett lock till avloppet i duchen, en jordfelsbrytare och en workmate. Sen skulle vi köpa blommor till köksfönstret också, men det blev inte så. Allt de hade att välja på i den storlek vi skulle ha var Calandiva och Våreld. Inte vad vi ville ha.

När vi var ute vid Blomsterlandet, pappa och jag, upptäckte vi en butik som jag inte ens visste finns. Calmare Outlet. Så vi gick in där för att kolla. Mest kläder hade de. Såg en jack, som jag nu ångrar att jag inte ens provade. Men jag fyndade en liten draglåda för 14 kronor. Den ska jag ha berlocker i. Men imorgon ska vi in till Kalmar och titta på en bil. Då åker vi dit igen så jag kan prova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar