Helgen som passerade

I helgen som gick besökte vi mina föräldrar. Lördag förmiddag spenderade vi några timmar i stan. Håkan hittade sådana keramikölglas han letat efter länge (ynka 90 kr för 6 stycken), och en popcornmaskin. Barnen fick lite nya kläder och jag passade på att köpa strumpor.

Min mormor fyllde 75 år i lördags så då var vi där på kalas. Eftersom hon ingenting önskade sig fick hon en burk äppelmos med kanel av oss. Erik hade roligt med min kusin Albin. Albin är riktigt nöjd över att inte vara minst i släkten längre och jag tror att de om ett par år kommer kunna ha riktigt roligt tillsammans, just nu är Erik lite för liten. 

På söndagen ägnade pappa och Håkan några timmar i skogen för att stötta upp jakttornet pappa fick av oss i födelsedagspresent. Barnen och jag hängde hemma med hundarna och katten. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar