Koll på hälsan

Började dagen med lite träning hos sjukgymnasten. Därifrån fick jag knappt gå innan jag lovat att besöka doktorn också, för att finna orsak till min yrsel. Så det fick bli så. När öppna mottagningen öppnade för eftermiddagen satt jag i väntrummet. Fick faktiskt träffa min husläkare, det kändes skönt. Det är ju så korta besök när det är öppen mottagning jämfört med bokade tider, men han kollade lite i öronen och testade lite snabbt om jag hörde bra på båda öronen. Lite sämre hörsel på det vänstra, jämfört med det högra, så det blev en tid inbokad för hörseltest nästa vecka. Känns ju lite konstigt med hörseltest när man är yr men balansbiten sitter ju i öronen. Han hade en tanke om vad det kanske eventuellt skulle kunna vara, men det är väl uteslutning som gäller kan jag tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar