Fort går det

Så var det torsdag igen. Tre dagar kvar på veckan. Tre dagar kvar att jobba innan vi byter veckonummer.

Tränat idag, utökat programmet med en övning för knäna. Började få ont i det vänstra när träningen utökades med cykling. Detta beror enligt den visa sjukgymnasten på att jag är överrörlig. Är faktiskt glad att landstingets rehab inte hade tid att ta emot mig, utan skickade mig vidare till Arne. Han säger hej när man kommer och hejdå när man går. Han finns alltid tillgänglig för frågor och har han tid så kommer han ut i träningslokalen och pratar bort en stund. Dessutom är de andra patienterna trevliga att prata med under tiden man tränar.

På eftermiddagen blev det fika med Åsa. På 20-elvan satt vi och pratade bort en bra stund. Och fikade såklart. Satt kvar till de stängde, och då var det dags för mig att gå och sjunga.

När jag kom hem fastnade jag framför TV:n, både Lyxfällan och Plus på en och samma kväll. Fantastiskt. Strax dags att gå och sova. Tvättstugan står på schemat imorgon innan kvällens jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar