Hjälp mig att komma ihåg

Har varit en lång dag, med ett möte jag aldrig trodde jag skulle behöva ta tag i. Men det kan bara bli bättre nu.
Måste lära mig att tänka på mig själv innan jag tänker på andra. Det är inte att vara egoistisk. Fungerar inte jag fungerar inte heller det jag gör. Att jag letar efter värmeljus i kylskåpet och försöker låsa upp lägenhetsdörren med bilnyckeln är väl säkra tecken på att det är på väg utför och att det är dags att dra i nödbromsen innan kraschen är ett faktum.

Stressen i kroppen är alldeles för hög, det var inget svårt att konstatera tydligen.

Har fått verktyg att använda mig av och jag tror att det blir bra tillslut. Det måste jag tro helt enkelt. Även om verktygen just nu känns lite flummiga.

 

Mitt löfte till mig själv är att ta vara på mig själv. Påminn mig gärna. Ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar