Dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan… osv

Idag är det endast två veckor kvar till julafton. Det betyder att det är bara tre veckor kvar av år 2013. Helt galet vad fort det går. Känns inte riktigt som att jag hinner med.

Vi hade julmys på jobbet, med julklappsbyte, glögg och lussebullar. Jag gav bort en plexiglasbricka och en disktrasa och fick en jättefin ljushållare att hänga på väggen. Jag är så urusel på att hitta fina grejjer när det är sånt här på gång, men i år är jag nöjd. När man känner att man skulle vilja ha sitt eget paket har man lyckats.

 

1459993_582204135184983_1946981936_n

Fortsatte på mystemat här hemma ikväll efter att jag varit ute i förrådet och plockat lite ordning. Måste ta tag i rensning av lådorna som finns både i vindsförrådet och matkällaren, men det har inte funnits någon ork till det sedan jag flyttade hit i mars. Flyttade ju så lämpligt samtidigt som jag fick diagnos på min ämnesomsättningssjukdom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar