Varför?

Här händer inte så mycket intressant. Ja, här på bloggen alltså. Jag är sååå himla trött om dagarna, så jag orkar liksom inte så mycket annat än att hålla huvudet ovanför vattenytan. På jobbet är allt så jäkla kaotiskt och jobbigt för tillfället, så det tar extra energi där.

Efter ett tufft dygn på jobbet igår så skulle jag få koppla av en stund och få en ansiktsbehandling idag klockan två. Jag gick samtidigt som jag pratade med min chef. När jag kommer fram och har lagt på är klockan några minuter efter två. Ska gå in. Låst. Ser lite väl mörkt ut också, så jag ringer till hon som har salongen. Då visar det sig att hon har skrivit fel i sin kalender och trodde att jag skulle vara där vid tio i förmiddags. Typiskt. Så det var bara till att traska hem igen. Efter att jag köpt mettwurst i tyskvagnen på torget, och ett spegelfat på Lizes interiör.

Ovanpå allt har jag ganska bra med ont nacke, axlar och rygg.

Ja, det är ett gnälligt inlägg. Jag vet det. Men man behöver skriva av sig. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar