När du får oväntat besök

VILKEN TUR att jag tog kameran med mig just idag. Hade först tänkt lämna den hemma men innan jag skulle gå hemifrån tog jag beslutet att ta den med i alla fall.

Började dagen med ett kyrkobesök. Visade sig att mamma sjöng med i dagens kör. Sen hängde jag med henne hem. Jag hade ärende till Skokällarn, så dit gick vi efter att ha lunchat på McDonalds (inte bra för figuren, jag vet). Jag fick med mig två par skor hem, mamma tre.

Ikväll när vi som bäst satt och drack kaffe ringde min yngsta syster. Hon stod utanför med kompisen, på varsin häst. De hade ridit från Hanemåla, där Olivia har en sköthäst, Dunder.

DSC_6239DSC_6243 DSC_6256 DSC_6257DSC_6262

2 kommentarer:

  1. hehe medryttarhäst heter det :)

    SvaraRadera
  2. shit va ond dunder ser ut att var på den näst sista bilden xd

    SvaraRadera