Året som gått

Jaha, då har ännu ett år passerat. Mycket som har hänt. Spännande att se vad 2009 kommer att bära med sig. Förra året vet jag att jag vid den här tiden skrev att jag under året hade påbörjat en utbildning. Nu kan jag, med både glädje och sorg, skriva att jag har avslutat den utbildningen. Ja, tänk vad som kan hända på ett år.

Januari
- Firade farfars 75-årsdag, en månad försent.
Februari
- Köpte en ny cykel, en TREK.
- Konfaläger på Kastlösa, Öland.
Mars
- Var på bio, Meet the Spartans.
April
- Gjorde praktik på Smålandsgatans gruppbostad.
Maj
- Fyllde 21 år.
- Var på två konfirmationer, en här i Nybro och en Skultorp.
Juni
- Åkte med Gospelkören till London. Såg Sagan om ringen-musikal, sjöng i All Saint Notting Hill, besökte St. Pauls Cathedral, åt gott och hade allmänt trevligt.
- Började sommarjobba på Ekbacken.
Juli
- Köpte en MP3-spelare inför Frankrikeresan.
- Fick timanställning på Ekbacken.
Augusti
- Var i Taizé, Frankrike, med ungdomsgruppen.
September
- Gjorde praktik på Båten DC.
- Gick en pärlsmyckeskurs.
Oktober
- Gjöt ett stort betongfat när jag var på Båten DC.
November
- Sjöng Mozart´s Requiem i Algutsboda och Hjortsberga.
- Blev färdig omsorgsassistent (= Arbetslös)
- Sjöng Händels Messias i Nybro.
December
- Firade jul med en massa släktingar här hemma. Jag fick ett presentkort på massage på Linnéaskolan, pengar, presentkort på Change, mitt sista par silverbestick och en massa annat som jag är tacksam för!

Klart att det hänt annat under året. Mycket annat. Men det står ju att läsa om på andra ställen här i bloggen. Detta är bara en enkel sammanfattning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar