Båtbesök och jobb

Idag har jag ställt upp på att skjutsa Olivia och en annan tjej från Missionskyrkan till Samhall. När jag hade släppt av dem vid Samhall parkerade jag bilen där och gci ktill Båten, mest för att säga hej bara. Men jag kom mitt i fikat och det mest märkliga var att de sa att det just hade pratat om mig och tagit fram mina dumlekakor. Vilket sammanträffande. Hur som helst så fick jag mig en mugg kaffe jag med och vi pratade en stund.
När jag kom hem för en stund sedan hann jag sätta mig i soffan och sen ringde telefonen. Till mig var det. Det var en chef på Madesjögläntan som undrade om jag kunde jobba på Ekbacken imorgon mellan 7.30 och 16.00. Sa att jag bara kan till 14.00, men det gick bra. Så imorgon ska jag jobba, för första gången sedan augusti.

1 kommentar:

  1. Grattis till jobbet! Roligt att de ringde och frågade dig :) Ha det bra. Kram

    SvaraRadera