En blev tre --> pengar

I fredags fick jag som sagt en förfrågan om jag kunde jobba på lördagen. I lördags när jag jobbade ringde poolen och undrade om jag kunde jobba även söndagen (igår alltså) och igår när jag jobbade med en från poolen, Anki, undrade hon om jag kunde jobba även idag. När några timmar gått på jobbet idag ringde chefen till Anki och frågade om hon kunde jobba på mini på eftermiddagen. Eftersom hon skulle gått till 16, jag till 14 och Marita till 14 så undrade Anki om jag kunde vara kvar till 15.30 så att hon kunde få gå hem, vilket gick bra. Så från att ha fått förfrågan om att jobba mellan 7.30 till 14.00 i lördags så har jag nu lagt 21,5 arbetstimmar, á drygt 90 kronor, på Ekbacken i helgen.

2 kommentarer:

  1. Vill du ha mitt kontonummer?

    SvaraRadera
  2. Nej tack, men jag ska ha dig i åtanke om mitt eget konto blir överbelastat.

    SvaraRadera