Som ett brev på posten

När jag beställde kläder sist, bl.a. den klänningen jag fick returnera många gånger om, skulle hälften levereras senare. 20 juli stod det på orderlappen. Men häromdagen, tror att det var i fredags, så fick jag ett leveransbesked på mail: Ditt paket är påväg. Så jag gick och väntate på en sms-avisering, men det kom ingen. Tänkte att den kanske kommer med brev, trots allt. Men igår när jag kom hem låg paketet på bänken. Mina kläder kom med posten i brevlådan! Två toppar, som f.ö är längre än några av mina klänningar, och två par vita leggings. Ett par långa oc ett par korta. Nu väntar jag bara på min rödrutiga skjorta som mamma beställe för superlänge sedan åt mig. Den som kom var för liten så mamma tog den själv, men med den vita skjortan jag ville få utbytt la jag med en nybeställning. I maj någon gång måste det ha varit tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar