Mina nya skor

Mamma och jag trampade iväg till Skokällarn efter middagen, som f.ö. bestod av grillat kött, grillad korv och potatissallad. Mums för en hungrig mage efter jobb. Hur som helst.. Mamma skulle köpa ett par nya sandaler, och jag tänkte spana jag åxå. Behövde ha ett par nya när vi ska till Frankrike, för de jag har nu är totalt värdelösa. Kardborreknäppningen på ena skon går upp superlätt och så fort man blir minsta fuktig om fötterna känns det som att man halkar runt i skorna. Inte roligt alls. Det andra paret skor (jag unnade mig faktiskt två par idag) var ett par "vardagsballerina" i något som påminner lite om jeans.

Vardagsballerinaskorna.

De nya stick-i-sandalerna.


Iochmed detta inköp av skor har jag, hittills, i år inhandlat inte mindre än fyra par skor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar