Ny leksak



Igår hämtade jag mamma när hon slutade jobbet. Sen åkte vi till NetOnNet där jag inhandlade en mp3-spelare, örpluggar (sånna som följer med passar aldrig mina öron) och en adapter för att kunna ladda batteriet i ett el-uttag. Jag ville ha en spelare med radio och då är det svårt att hitta någon som har vanliga batterier. Men det får gå. Hur ofta lyssnar man på musik 12 timmar i sträck och behöver ladda den?
Anledningen till att jag gick och köpte en spelare nu är att jag ska åka till Frankrike om ungefär två och en halv vecka. 28 timmar, enkel resa, kräver nog lite musik och jag har funderat ett tag på att köpa en. Nu blev det alltså äntligen av. Den är liten och svart på ena sidan, silver på den andra. Så fort man petar på den får man fettiga fingeravtryck på den.

Köpte en strumpa att skydda min spelare med också, men den är jättestor.

1 kommentar:

  1. Du kan antingen hämta mamma eller mata mamma. Inte bägge samtidigt....

    SvaraRadera