Släpvagnskörning

Idag har jag kört med släpvagn för första gången. Lånade ju Orrepellets släpa när vi hämtade pellets igår, pappa och jag. Idag lämnade vi tillbaka den, jag fick köra. Bara tanken på att köra med släp var lite smått läskig faktiskt. Men det gick finfint. Sen, när vi kom fram till Åslahult, ja, då skulle den ju backas till rätt ställe. DET, mina vänner, var inte lätt vill jag lova. Kände mig lite som en övningskörare på nytt.

På förmiddagen var vi på besök på Psykiatrihistoriska museet i Växjö.

Ikväll blir det friskis. Sen ska jag bara ta det lugnt. Imorgon är en lång dag.

3 kommentarer:

  1. När vi skulle flytta mig till Linköping hade vi ett släp och vi fick be grannen om hjälp med att backa in den för vi skulle aldrig fått in den annars. Var superdåliga både pappa och jag på att backa. Den ville aldrig dit vi ville.

    SvaraRadera
  2. Nej, det är knepigt. Lätt att det knyter sig..

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat med backningen! Jag är riktigt impad! :D

    SvaraRadera