McDonalds

I onsdags fick jag se matteprovet som jag skrev i måndags. 1 poäng från VG bara för att jag hade gjort nått lustigt på en av 1-poängsuppgifterna i början. Jag fattar inte hur det blev så konstigt, inte läreren heller, för jag minns ju att jag tänkte helt rätt. Men å andra sidan hade jag ju inte sovit så mycket under helgen, får väl skylla på det. Jaja, så kan det gå. Inte hela världen, kommer ju några prov till innan kursen är klar.

Idag åt jag McDonaldsmat för första gången på hur länge som helst. Kändes skönt att inse att det var längesedan sist. Men jag fick inte den såsen jag beställde upptäckte jag när jag kom hem. Beställde bearnaisesås men fick cheddar-cheesesås. Den var det ingen fel på, det var riktigt gott, men som sagt var det inte det jag ville ha, egentligen.

Lagt upp bilder från konfirmandlägret på bilddagboken idag. Kika in om du är nyfiken. Kanske är du med på någon av dem, om du var med på lägret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar