Det blir aldrig som man tänkt sig

Det blev inte så mycket plugg idag. Ingenting alls om jag ska vara ärlig. Sov länge för det första, gick inte upp förrän vid nio. Åt frukost, hängde upp tvätt, la in en ny tvätt i tvättmaskinen, plockade in disk i diskmaskinen. När pappa kom hem blev det lunch. Sen följde jag med honom till Kalmar. Dumpade honom på Blodcentralen och gav mig av mot siba för att köpa en CA-modul till den nya TV:n (för att vi ska slippa ha en fjärkontroll till själva TV:n och en till boxen). Tillbaka till sjukhuset och hämtade upp den nu aningen blodfattige mannen. Vi styrde vidare mot SMC för att hämta en kabel av något slag och begav oss sedan hem. Väl hemma kopplades boxen ur och modulen in. Vi åt middag och jag trampade iväg till träningen. Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska hitta på..

2 kommentarer:

  1. Kul att dú såg inslaget! Än är det låångt till jag blir proff dock.. Säg till ifall du har någon bra nyhet du ligger och ruvar på! Kram!

    SvaraRadera
  2. Tror att det heter CA-modul faktiskt. Bara för att vara besserwisser.... ;P

    SvaraRadera