På promenad

Ikväll har pappa och jag gått en runda. I hela 45 minuter var vi ute och gick, ungefär samma runda som sist, fast åt andra hållet, och hunden var med. Det är jobbigt mycket den varelsen drar alltså. Vi gick på järnvägsspåret vilket var mycket svårare idag med all snö. Riktigt jobbigt var det. Sen gick vi Fredrikslundsgatan hem, jag höll på att dratta kull. Man såg inte ens att det var halt. Där gick pulsen upp vill jag lova, usch vad läskigt. Allt gick i slowmotion, men jag klarade mig. Nu är jag sådär härligt trött och ska snart krypa ner under täcket. Imorgon ska en utvilad Jenny tömma tvättkorgen, räkna matte och kika på kursmål 1 och 3:2 i socialpsykiatrin.

Har föresten fortfarande känningar i nacken. Inte kul alls, känns som om det är påväg tillbaka. Måste ringa om dendär massagen jag fick i julklapp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar