Dags att deklarera

Idag låg brevet från Skatteverket i brevlådan. Det betyder att det är dags att gräva fram alla kontrolluppgifter som kom i början av året. Det blir fint med lite extra pengar som trillar in på kontot framåt midsommar.

Sen har jag äntligen tagit mig tid att slå telefonnummret till Linnéaskolan och bokat tid för massage. Fick ju ett presentkort på klassisk helkroppsmassage av systrarna i julklapp. Känner att jag behöver utnyttja det nu. Så på onsdag blir det av.
Påtal om att ringa så passade jag på att försöka få tag i kvinnan jag ska ringa ang. praktiken vecka 15-19. Men nej då, hon sitter i sammanträde till klockan 14.

Igår vinkade vi av våra föräldrar som styrde kosan mot Trelleborg för att därifrån ta båten till det stora inköpslandet Tyskland. Har såklart skickat med några önskningar, så vi får väl se vad som går i uppfyllelse. Farmor ringde nyss också, för att höra om mor och far hört av sig, så nu är allt i sin ordning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar