I lågornas sken

Ja, jag är lika förvånad som du. Hela melodifestivalfinalen tittade jag på. Konstigt, men faktiskt sant.

Hade lite våreldning här hemma idag. Brände lite trädgårdsavfall och lite annat brännbart skräp som vi kastat ut. Kan tänka mig att pianot fick smaka på lågorna, men jag vet inte. Passade på att grilla korv också, men det var inte lätt. Blev väldigt, väldigt varmt, även om man stod en bra bit ifrån med en grillpinne som vid första anblick såg löjligt onödigt lång ut. Men det visade sig att den snarare var för kort.

Har lite behagligt ont i diverse kroppsdelar efter gårdagens basketmatcher på HoV. 4 x 5 minuter gör sitt alltså, speciellt om man inte brukar spela basket. Dessutom bör jag väl egentligen inte spela då det är ganska högt tempo oh snabba ryck som gäller. Men vadå, fem minuter är väl inte så farligt.. eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar