Snart hemma igen!

Då var det lördag igen. Tycker att det går fort mellan helgerna på nått vis, så brukar det ju inte vara. Det brukar ju sega sig fram, och så går helgen fort. Men men, det är helg igen hur vi än gör. Och en bra helg dessutom. Håkan kommer ju äntligen hem igen. Jag är superglad! Har förberett en liten överraskning tills ikväll. Hoppas att det uppskattas.

Hela morgondagen ska vi få umgås och njuta av att vi har varandra. Sen jobbar han på kontoret några dagar innan det är dags att åka igen.

Denna gången har det fungerat bättre för mig när han har varit iväg än var det var när han var borta förra veckan. Då var det skitjobbigt och jag deppade ihop totalt. Det var så många tankar som kom upp. Denna gången har vi t.o.m. pratat på Skype. Senast igår fick jag se min älskling samtidigt som jag pratade med honom. Fantastiskt!

När jag blir osäker sneglar jag ner på min vänstra hand. Då påminns jag om den kärlek jag är omgiven av och så blir jag bubblig i hela kroppen. Det är världens finaste ring som jag fått av världens finaste Håkan. 

ring

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar