Tiden går fort när man har roligt

Tänk att det redan har gått ett helt år sedan jag opererades. För ett år sedan var jag hur nervös som helst när jag fick kliva upp tidigt tidigt för att duscha och byta om till rena kläder. Än värre blev det när jag var nerrullad till operation och fick en nål i handen. Tycker inte om nålar så värst mycket. Har inte vant mig än, med alla provtagningar sedan jag fick diagnos i februari 2013. Ca. var sjätte till åttonde vecka har de stuckit mig och skickat mitt blod på analys. Medicindosen har justerats åt olika håll under året. Uppåt och neråt.

Men sedan dess har det hunnit hända saker. Roliga saker. Tillexempel har jag träffat världens mest underbara Håkan. Och så har jag bytt jobb, tillbaka till assistansen.

Hur jobbigt det än har varit skulle jag inte vilja ha det ogjort, för då tror jag inte att jag hade haft det så bra som jag har det idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar