Så har ännu en dag tagit slut och det är dags att se tillbaka på den och hoppas på en fin morgondag

Ikväll var det en öppen samling i församlingshemmet för dem som var intresserade av att delta i någon slags grupp. Vi diskuterade idéer och fikade. Jag var yngst kan jag meddela, fast det gör mig ingenting. Men jag behöver nog ha något som kan ta vid efter KUL-gruppen, så en samtalsgrupp kanske kan passa bra.

Imorgon måste jag stiga upp i rimlig tid, för imorgon kommer Ellen och Nelson. Vi ska ut på promenad. Får se om jag tar Molle eller kameran med mig. Eller kanske båda. Fast det är nog inte troligt att det blir det sista alternativet. Jag har fullt sjå med hunden om han ska med. Han sliter och drar, så jag ogillar att gå ut med honom. Men vi får se vilket humör jag är på imorgon helt enkelt.

Ikväll såldes ett halsband på Tradera. Det går framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar