Nu har jag räknat in mina får, och mina pengar

Sådär. Då har jag krupit ned under täcket, för andra gången inatt. Preciiiis när jag hade gjort det förut så ringde min syster och undrade om jag inte kunde hämta dem utanför twentynine. Snäll som jag är, eller om det var för att jag visste hur kallt det var, så drog jag på mig kläderna igen och gav mig ut på de sliriga vägarna i vår vintervita stad.

Strax innan Elin ringde hade jag köpt en lott på Svenskaspel.se - Skrapkryss, som jag börjat skrapa. När jag kom hem fortsatte jag ju naturligtvis. Och jag vann. 500 kronor vann jag! Dessuom vann jag 300 kronor på Keno häromdagen. Vilken vecka. 800 kronor rikare. Det är fina pengar som får gå till mitt frisörbesök på måndag.

Godnatt!

1 kommentar:

  1. Tack för skjutsen! Vi hade antagligen frusit fast någonstans utan skjuts! :D

    SvaraRadera