Börja träna

Dagen började (nästan, var där vid elva) med ett besök hos den nya sjukgymnasten, Mona. Fick visa mina övningar och så bestämdes det att jag ska tillbaka på fredag för att få instruktioner på maskinerna i deras "gym". Åkte hem och åt lunch. Sen åkte pappa och jag till Kalmar. Han lämnade blod och sen åkte vi till Baronen där en dörrklocka och en klämpärletång inhandlades. Vidare till Rusta och sen IKEA. På Ikea fikade vi päroncheescake och inhandlade diverse nyttiga prylar. Vi hade ett par timmar att slå ihjäl innan mamma skulle hämtas ute på Varvsholmen, så vi åkte in till stan igen. Gick i diverse intressanta butiker. Jag var på jakt efter smycken att ta isär, men jag hittade ingenting. Vi åt glass från glassbaren mitt i Baronen. Jättegott, verkligen.

4 kommentarer:

  1. Vi tyckte det va ni på Ikea men vågade inte skrika ifall det inte hade varit det :P

    SvaraRadera
  2. Haha, där ser man. Jag tyckte faktiskt att jag såg någon som liknade Stefann(nått långt med grön mössa). Kan det ha varit så alltså?

    SvaraRadera
  3. Jajjamensan. Han hade sin gröna FBK mössa på sig :)

    SvaraRadera
  4. Oh vad underbart att äta på glassbar, det vill jag också göra! Så flott.
    Får man se en bild på de nya lockarna? :) kram

    SvaraRadera