Slutet gott..

Så var även denhär dagen till ända. Sista dagen på Smålandsgatan för denhär gången. Det kändes lite konstigt faktiskt, att behöva säga hejdå. Men till sommaren hoppas jag ju såklart på att få en del timmar. Och om Rigmor ska fortsätta att vara sjukskriven i sommar också så behövs en vikarie till och då hoppas jag på att ligga bra till. Men tillsvidare är det bara till att hålla tummarna och hoppas på det bästa.

Igår var jag först på promenad med en av gubbarna. När vi kom tillbaka ville en av killarna att han och jag skulle gå och panta burkar och flaskor. Redan när jag kom från första promenaden kände jag att det var skoskav pågång. Nu har jag en jättestor vattenblåsa på insidan av vänstra hälen och ett blödande skoskav på högerhälen. Lagom guttigt.

Matte B nationella provet idag också ju. Gick väl sådär. Godkänd är jag iaf, hoppas på VG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar